Összes oldalmegjelenítés

2012. június 6., szerda

Tea

A napi rutinhoz hozzátartozik a tea. Ha véletlenül elmarad, akkor hiányzik, de nemcsak a folyadék, hanem maga az elkészítés folyamata. Valahogy így lehetnek ezzel a dohányosok is.
Nem vagyok túl válogatós, de a fehér és zöld teával a világból ki lehet kergetni - egyszer legalább egy évig néztem a fiókomban egy doboz fehér teát, mire rászántam magam és kivágtam a fenébe, mert ugye hátha egyszer mégis, hát mégsem.
Viszont szerintem a napközis/ovis tea verhetetlen. Nem véletlen a mondás, hogy nagy mennyiségben lehet jót csinálni. Ennyit a gourmand mivoltomról. :o)
Ha lehet ezeket veszem, bár a szilvást legutóbb nem találtam sehol, a bodzás pedig új és isteni, a rooibos pedig alanyi jogon finom. Ti szerettek teázni?



2 megjegyzés:

kovtama írta...

Télen inkább. Én kávés:)

muzli írta...

Ja, hát az is persze. Anélkül el sem indul a nap.