Összes oldalmegjelenítés

2012. június 11., hétfő

Hétfő

Úgy kezdődött, hogy esik. Ha hétfőn reggel esik az eső, az sosem jó.
Aztán láttam egy nagyon csúnya balesetet az Erzsébet-hídon, onnan nem szálltak ki egybe emberek sajnos.
J. ma megkezdi szerintem maratoni fogorvosi kanosszáját - én a végétől tartok, amit számlának hívnak.
Pénteken költözés van az irodába. Én még viszonylag olcsón megúszom, de azért lesz itt egy kis ez+az mire rendeződnek az erőviszonyok.
De...
Hajt a benti orchideám, ami nagy bravúr, mert már haldoklott amikor megkaptam.
Azt ígérik, hogy a hét második felében már nem lesz eső - igaz holnap még dögivel.
Szerdán sport nap lesz az oviban és az múltkor is nagyon jól sikerült, szerintem most is nagy sikere lesz.
A hétvégére gyönyörű időt mondanak és annyira jó lenne már egy igazán klassz hétvége.
És úúúgy szeretnék búúúújni....
Helyette vettem egy extra csokis croissant. Végül is mindkettő termeli a boldogság hormont nem igaz?

Nincsenek megjegyzések: