Összes oldalmegjelenítés

2012. június 13., szerda

Amikor

mostanában elfehéredve meredek a képernyőre, akkor a kolleganőim csapatban rávágják, hogy: "Mi van, újabb szülinapi meghívás?" - és persze betegre röhögik magukat rajtam.
Igen, tényleg jó érzés hogy népszerű a gyerek, de van ennek egy egészséges határa is. Most a HATODIK szülinapi meghívásnál tartunk és félek még nincs vége.
Eddig csak az összes kiscsaj szülinapjára voltunk hivatalosak - oké, már vágom a lányos anyukák összes lelki problémáját az ex-férjektől kezdve az jelenlegi férjek alkesz és potencia problémáin keresztül a nevelt gyerekek által generált problémákig.
De tegnap Lili ragyogó szemmel nyomta a kezembe bizonyos DÁVID szülinapi meghívóját. Szombatra. És akkor kérdőn meredtem a majdnem 5 évesre, mely szerint "Ki az a DÁVID????" Mert otthon van szó Csaniról, Marciról (kettő is van belőle) Áronról és Daniról  és még sok más kisfiúról, de speckó Dávid eddig még nem volt. "Jajj, anya hát a Dávid, az a Dávid, az a kis aranyos tudoooood...." Úgy tűnik most majd a kisfickós anyukák lelki problémáival is tisztában leszek. Jó nekem na. :o)
És 10 perccel ezelőtt megkaptam a jövőhét szombatra szólót. Akkor két kislány tartja a szülinapját - egyszerre. Frankó. Két egyforma ajándék, amikor általában egyel is küzdök, mint néger a jégen.
Nem gond, majd szeptemberben nem lesz kérdés, hogy kit hívjunk vissza Lili szülinapjára. Jó nekem?????

1 megjegyzés:

amilgade írta...

:D
Nekem tavaly volt valami hasonló, de sokkal kevesebb meghívással. Jó dolog ez, csak valahogy erőltetett.