Összes oldalmegjelenítés

2012. június 19., kedd

Szerelmes

- Anya képzeld, az András szerelmes belém!
- Tényleg....????
- Igen, és én is szeretem őt.
- .......
- ...és megbeszéltük, hogy ha nagyok leszünk össze fogunk házasodni.
- ....Tényleg....????!!!
- Igen, és olyan jó vele játszani, a Dávid szülinapján végig csak együtt játszottunk és még az almalevéből is adott és együtt választottuk ki a szivecskés lufit....

Konklúzió: A gyerek egy ideig megint csak csajos szülinapokra mehet, veszélyesek ezek az öt éves kispasik, na. András egyébként tényleg helyes kisfickó, ő is lovagol és az apukájának pizzériája van. Szóval nem fognak éhen halni - mondta ezt J., miközben vizet csavart a kormányból és fal fehér, majd penész zöld, aztán meg pulyka vörös lett a nagy vallomás közben.
Én meg rendkívül jól mulattam, mert még élénken emlékszem egy Alpári Zsolt nevű kisfiúra az oviból. Ronda volt, szemüveges és nagyon rossz. Meg az én lovagom. :o)))

Nincsenek megjegyzések: