Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 29., vasárnap

Mikró????

Szerintem a világ legundorítóbb dolga mikrót tisztítani. Nagyon nem vagyok oda attól, hogy barom erős vegyszerekkel fényesre suvickolom a gépet, majd hiába hagyom nyitva az ajtaját - ég benne a villany - nem megy el a szaga.
Ilyenkor valahogy nekem nagyon nem kóser berakni bármilyen kaját, hátmég a gyerekét.
Tudom, ne pucoljam ki, hagyjam, hogy a fincsi pörkölt és a guszta akármi ott ficeregjen a belsejében, dehát én ilyen pucolós vagyok.
Ti hogy takarítjátok a mikrótokat?

5 megjegyzés:

Piglet írta...

Van egy egyszerű trükk, beleraksz citromos vizet, megmelegíted benne, és letörlöd.

muzli írta...

Komolyan? A zsíros macerás dolgokat is? Legközelebb kipróbálom. És kb. mennyit? 1 litert, vagy többet? Köszi. :o)

Névtelen írta...

Ezt a citromosat én is láttam a nyanyás takarítós műsorban :)
Másik :használ mikrofedőt - vagy hogyhíjják - hogy legalább a fröcsögős ne fröcsögjön :)
ARic

Piglet írta...

Csak most néztem vissza, bocs. Én egy kis pohárnyit rakok csak bele. Nem kell több.

Névtelen írta...

Ja, és húzd ki a konnektorból, akkor nem fog világítani, amíg nyitva hagyod :)
Egyébként pár perc után sem alszik ki a lámpa?
ARic