Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 11., szerda

3 éves


Annyira vártam már ezt a pillanatot és most, hogy itt van, egyáltalán nem érzem azt a boldogságot, amit gondoltam, hogy érezni fogok.

3 éves lett a pici lány, és gyönyörű és okos, és szép és kedves. Bátran viselkedik közösségben, nem durva, hihetetlen szókincse van, vágyik a gyerektársaságra, folyékonyan mesél bármiről, rengeteg éneket tud, mondókát is, a hisztit kezdi levetkőzni, imád öltözködni, fésülködni és a körömlakkokat. Igazi nő.

Az evés nem központi téma, virslin és édességen lazán felnőne ha hagynám.

És már csak pár hét és óvodás. Na és ezzel van nekem a gondom. Sose gondoltam volna, hogy enyire nehezen fogom tudni elengedni, de úgy tűnik ez a helyzet, miközben már nagyon vágyom felnőtt-társaságra is, némi másféle tevékenységre is, és tudom hogy neki is nagy szüksége van a változásra, a másra, a gyerekekre. Mindegy, túlleszünk rajta. Ő minden bizonnyal lényegesen hamarabb, mint én.

Isten éltessen édes kis 3 éves tündérkirálylány!!!!

2 megjegyzés:

Tobber írta...

Isten éltesse nagyon sokáig a nagylányt!!!! :) :) :) :)

Fércművek írta...

Boldog szülinapot!

Nem felejtettem ám el a leveledet, de egyszerűen nem tudom utolérni magamat. :( Túl sok jó tanácsot úgysem tudnék ovi ügyileg adni, mert Barnus még az utolsó napon is sírt és most sem akaródzik neki visszamenni. Bezzeg az öccse üvöltött, hogy nem akar hazajönni. Ennél nem is lehetnének különbözőbbek. :))