Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 21., szombat

Könyvek

Nyár elején/derekán vettem három könyvet azzal a szándékkal, hogy elolvasom őket és jelentem sikerült!!!
Íme az én recenzióm:

- A felolvasó: Gyorsabban végeztem vele, mint gondoltam. Igazi fajsúlyos, elgondolkodtató olvasmány, amit nagyjából mindenkinek a kezébe nyomnék 23 év felett. A belőle készült filmet azonban nem nézném meg, és nem is fogom.

- A harmadik titok: Igazi ponyva, aminek az 50. oldalán tudtam a végét, de azért becsülettel végigolvastam. Most J. olvassa, ahogy látom neki jobban tetszik, talán megkapja az író következő könyvét szülinapjára, de én asszem kihagyom.

- A tetovált lány: Bevallom pusztán a kívácsiság vezetett hozzá és milyen jól tette... Irdatlanul jó könyv, aminek az első 150 oldala döcögős és kínkeserves, de ha nem rágod magad végig rajta az egész nem ér semmit. Mert ami utána jön, na az nagyon jó. Izgalmas, feszes, tartalmas olvasmány, ha hazamegyünk megveszem a többi részét is.

- Márai Sándor Füveskönyv: Ez nem volt az előzőben felsorolva, csak a nyár folyamán csapódott hozzám. Mindenkinek kell egy példány az éjjeliszekrényére. Csak úgy. Hogy beleolvasson. Mert jó.

Nincsenek megjegyzések: