Összes oldalmegjelenítés

2009. március 21., szombat

Szombat délután

Tegnaptól tavaszi fesztivál van, ennek keretében kirakodós a Vörösmarty tér, ennek tudatában elmentünk ma délután családilag - ez ritka alkalom, hogy mindhárman egyszerre csak úgy, úgyhogy nagyon örültem neki.
Lili végigült egy rézfúvósokkal dúsított pantomim előadást - tapsolt, nevetett amikor kellett, eszem megáll - kergetett galambokat, kapott egy nemez golyókból álló karkötőt, benyomott egy becsületes adag kókuszos izét, egyáltalán nagyon jól érezte magát.

És én is kaptam egy száraz virágokból álló koszorút. Már nagyon régen fájt a szívem egy ilyenre, de valahogy sosem vitt rá a lélek, hogy beruházzak egybe, hát most kaptam.
Úgyhogy mostmár lassacskán a konyha kezdi felölteni azt a ruháját, amit én is nagyon szeretnék.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyönyörű, ilyet én is kérek!!! :)
ARic

muzli írta...

Örülök, hogy tetszik. Volt ám még egy pont ilyen, meg kisebb is, meg még vagy 8 féle. Alig tudtam választani, de szerencsére türelmes volt az eladóhölgy...

Névtelen írta...

Valóban gyönyörű, de nemcsak az eladóhölgy volt türelmes (ez a dolga)hanem a kisérőid is?!!!
A/M