Összes oldalmegjelenítés

2009. március 15., vasárnap

Kalács te foszlós

Imádom a kalácsot. Gyerekkoromban a vasárnapi reggeli mindig kalács volt vajjal és általában házi lekvárral és természetesen kakaóval.
Mióta férjhez mentem ez elmaradt, mert
a.) J. nem szereti a kakaót
b.) neki a kalács kevés kajának, ő a húst szereti ipari mennyiségben
c.) magamnak minek vegyek meg egy fél kilós kalácsot
d.) manapság már nem olyan jók a bolti kalácsok mint régen.

DE ENNEK VÉGE!!! Merthogy van nekem ugye kenyérsütő gépem, és kb. 2 sikertelen próbálkozás után végre megtaláltam az igazi, a hamisítatlan, a tökéletes kalács receptet. Kicsit macerás, de tökéletesen megéri a fáradtságot. Az nlc-n találtam, hála érte már nem is tudom kinek - mivel tényleg nem emlékszem ki írta le, nagyon szívesen elküldöm aki kéri, de nem rakom fel ide, még a végén plágiummal vádolnak.

Szóval nagyon finom és szép kalácsot sikerült rittyentenem ma, és már nem érdekel az sem, hogy J. nincs oda érte annyira. Mert ugye kalácsot lehet enni teával is és egyen hozzá húst.
Én meg majd jól megkenem vajjal. Holnap reggel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Guszta!
Ha sütőben is megsüthető fajta, akkor jöhet a recept, épp húsvét előtt... :)
(Bár én is húsevő vagyok, de Anyu nagyon szereti.)