Összes oldalmegjelenítés

2009. március 17., kedd

Lili, a bili meg a pisi

Lili úgy egy hete veszettül vetkőzik. Egyfolytában rángatja le magáról a cuccokat, de leginkább a pizsamát reggel. Ez nagy szó, mert pár nappal ezelőttig alig tudtam leimádkozni róla ugyanezt a becses ruhadarabot és az éjjeli pelustól történő elbúcsúzás is rendszeres tragédiába torkollott.
De mostanában nemcsak a pizsit, hanem a pelust is tuszkolja le magáról.

Ezért mostanában intenzívebben vetem be a bilis hadműveletet.

Ma reggel is lekapta magáról a macis pizsamát, letornázta a teli pelust és aló mars, csak úgy egy szál semmiben elindult szaladgálni a lakásban. Én meg előkaptam a bilit, ő meg rácsüccsent. Mondtam, hogy akkor most itt üldögélünk egy picit, Lili meg megpróbál belepisilni, vagy belekakilni jó? Oké - bólintott, és kérte a cumiját. Én el a cumiért és mire visszaértem, Lili belevarázsolt egy jó adag pisit a bilibe. (az más kérdés, hogy aztán könyékig belemászott)

Én a hirtelen örömtől jól elérzékenyültem, majd hihetetlenül megdicsértem, aztán együtt elvittük a "termést" és leküldtük a wc-be.

Nyilván tisztában vagyok vele, hogy ez
a. lehet hogy csak véletlen volt
b. abszolút nem lesz rendszeres egyelőre
de akkor is nagyon büszke vagyok a csajra, mert már érzékeli a dolgokat a kell és a nem kell között. Talán jó úton haladunk.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem az út tökéletes, de akkor sikeres ha megpróbálod rendszeressé tenni.Sok sikert!!!
A/M

Névtelen írta...

Bocsánat az offtopicért:

Egy régi bejegyzésedben írtál arról, hogy négercsókot lehet kapni a Csokikirály nevű boltban. Ma jártam arrafelé; jól érzékeltem, hogy nem létezik már a bolt, vagy csak rosszul kerestem?

muzli írta...

Szia Bálint, tudomásom szerint a Csokikirály minden üzletét bezárta, állítólag a tulajd elbukta a dolgokat a tőzsdén a múlt év őszén. Legalábbis ez a hír járja. Én is sajnálom, a csokis kávészem volt a kedvencünk, ennek is lőttek, nemcsak a négercsóknak.

Névtelen írta...

Hát ez szomorú! Köszönöm a választ. Tudod, pár hete a helyi boltban láttam négercsókot, de se előtte, se utána, soha többé. De nem adom fel :)

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy