Összes oldalmegjelenítés

2009. március 5., csütörtök

Bonanza


Pár napja apuéktól átvándorolt hozzám egy cipősdoboznyi kazetta, mondván ne ő dobja ki, dobjam ki inkább én.

Hát kibontottam. És tele van remekbeszabott Bonanza és Ákos és Sipos F. és bolíviai és egyéb népzenei kazettákkal.

Gondoltam ááá, már úgyse jók, de azért beraktam egyet. (Lili nagy érdeklődve figyelte a cselekményt és rögvest ki is vesézett két kazettát, nem látott még ilyet, ő már a XXI. század gyermeke) És igen, még jók.

Így történt, hogy tegnap délután és ma is Bonanza Banzai nótára rázzuk a csajjal. Merthogy ahogy felhangzott az első néhány ütem, Lili elkezdett riszálni. Hát akkor szóljon az Elmondatott, a Colours, a Nem ér semmit a dal, a Kihalt minden, a Coming around és legfőképpen az Induljon a banzai.

Basszus, idestova 20 évesek ezek a dalok, én meg úgy örültem neki, mint majom a farkának - ebből látszik, hogy sajnos öregszem. Meg annak is, hogy Lililány ütemesen billeg rá. (Halász Judit nem hatja meg, az Alma együttes viszont igen - hiába, abban pasik vannak)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az Alma nálunk is nagy kedvenc!