Összes oldalmegjelenítés

2007. november 11., vasárnap

Lili harmadik irka-firkája

Helóka-belóka!

Ma vagyok három hónapos, azaz negyed éves - aki vicces kedvében van, mondhatja, hogy negyed egy.

Nagyon sok újdonság történt velem az utóbbi hónapban.

Lássuk csak:
- felfedeztem, hogy van kezem. Nem is egy, hanem kettő. Őrület. És a még izgibb, hogy ezek mindig itt vannak. Nézegetem hol az egyiket, hol a másikat, hol együtt a kettőt. És összefűzöm az ujjaimat. Még szétjönnek.

- második hete elfogadom a cumit. Ezt apa találta ki, mivel egyik szombat este már majdnem könyékig voltam a számban. Szóval mondta anyának, hogy keressük csak meg azt a cumit. Anya megkereste, és így azóta eléggé szeretem ezt a cuccot. Csak sajnos kipotyog a számból. Néha azért bent tudom tartani. És igyekszem visszahalászni a nyelvemmel, amin anyuék nagyokat vidulnak.

- lassan harmadik hete alszom napközben. Na nem annyit, mint egy rendes gyerek, de alszom. Átlagosan háromszor úgy fél órát, maximum 40 percet. Ennek anya nagyon örül, és én sem vagyok olyan gyorsan nyűgös.

- ha hasra fordítanak már nem üvöltök azonnal, csak úgy 5-6 perc múlva, viszont tökéletesen tartom a fejem - már nem nehéz bibibibiiii.

- erős érdeklődést mutatok a főzés iránt, a libacomb pucolástól el sem tudtak cipelni, mert az nagyon érdekes volt.

- hatalmasakat kacagok, mostmár sikkantok is, a dédi hatalmas örömére, ezerrel forgatom a fejem, így hátul nincs hajam. Meglehetősen érdekesen festhetek, szerencsére nem látom.

- kaptam egy nagy rakás csörgőt. Rázom is őket veszettül, időnkét még azokat is a számba akarom gyömöszölni, néha sikerül. Ezért anyu egyfolytában sikálja őket, nem tudja a buta, hogy a jó kis nyálas csörgőnél nincs finomabb.

- merthogy nyálzok. Méghozzá elég rendesen. Apa és a nagyi úgy gondolják, hogy jön a fogam, anya szilárdan hiszi hogy az még messze van, én meg - mint a legilletékesebb -nem mondom meg nekik.

- imádok rugdosni. Ez úgy néz ki, hogy ha elérek valamit amibe belerughatok, azt meg is teszem. Többször egymás után ha lehetséges, és nagyon élvezem. Így emelgetem a popimat, fordítani próbálgatom a csípőmet, azt mondják ebből lesz a hasra fordulás. Még nemtom mi az, anyu szerint nagyon meg fogok lepődni, ha egyszer sikerülni fog.

- anya a héten minden nap adott nekem frissen reszelt-facsart almalevet. Azt mondja itt az ideje enni valami mást is a helyett a fehér izé helyett, aminek szerinte iszonyú íze van. Én nem tudom, hogy az rossz-e, mert még mást nem ettem sose, de az az almalének nevezett lötty, na az nagyon finom. Mindet megeszem nagy cuppogások közepedte. A jövőhétre valami répáról beszélnek... na majd meglátom.

- és a legjobb, kinőttem a pelusaimat!!!! Nem vagyok már mini, hanem egyre inkább midi. Hol van már kérem az a kis pisis, akit mini pelusokba kellett csomagolni??? Ja, a pisis az még stimmel, de igen, már eggyel nagyobb pelust kérek.

Hát ez vagyok én a harmadik hónapom végére. Holnaptól a negyedik hónapomba lépek. Kíváncsi vagyok, mit újdonságot fogok tudni mesélni nektek majd akkor. Most megyek, mert álmos vagyok, cumit szeretnék, meg anyapuszit. Addig is jó kis szöttyös Lilipuszi nektek.

3 megjegyzés:

Marcipánördög írta...

:)))
Csókoltatom a kishercegnőt! :)•

muzli írta...

Köszönjük szépen, átadtam neki. ;o)

Névtelen írta...

Gyönyörű a lányzó, gratulálok szívből a betöltött negyedévhez! :)
Sajnos én sem jutok még a levélírásig sem, inkább nemsokára felhívlak, oks? pusza