Összes oldalmegjelenítés

2007. november 17., szombat

Csak orvoshoz ne....

Én sosem voltam orvos párti és mindig is tartottam attól, hogy ha egyszer gyerekem lesz, akkor egyfolytában oda kell majd járni. És igen. Ilyen vizsgálat, olyan vizsgálat, oltás, injekció, ultrahang, felülvizsgálat, menjünk csak úgy, meg még ezer ok miatt.
Na hétfőn éppenséggel a csípő uh-ra mentünk felülvizsgálatra. Ahol megállapította a nő, hogy Lili csípője okés, de szerinte bizony gerincferdülése van. Mindkettőnkkel megfordult a világ, másnapig kitartottunk, mert menni kellett a körzetihez oltásra és ezer más xart felíratni.
Körzeti megállapította, hogy gerincferdülése nincs a gyereknek, de a bal oldalán kicsit gyengébbnek tűnnek az izmai, vigyük el csecsemő-neurológushoz, akihez legfeljebb majd csak december végére tudunk beférni, mert annyira tele van. Fasza.
Még kedden felhívtam a nőcit, aki közölte, hogy okés, akkor pénteken reggel 8-ra legyünk ott. Most vagy nagyon kétségbeesett volt a hangom, vagy tetszett neki, hogy fel mertem hívni a mobilján. Naná, ha egyszer megadták.
Pénteken 8-kor már bent voltunk a dokinéninél, aki állati kedves volt, a végkimerülésig megvizsgálta Lilit és közölte, hogy baloldali izomtónus problémája van, ami egy-két hónap gyógytornával simán ki lehet küszöbölni, illetve vigyük úszni.
A világ már csak kicsit fordult meg. Kaptunk 3 gyógytornász telefonszámot és hazajöttünk. Nos tegnapig 8, azaz nyolc gyógytornásszal beszéltem, senki sem tudja vállalni, mert annyira tele vannak pici páciensekkel.
Beszéltem a babaúsztatókkal, jövő szombaton megyünk. Mostmár csak egy csecsemő gyógytornász kellene, aki hamar vállalja Lilit és a Dévény Anna féle módszerrel dolgozik. Külön öröm lenne, ha házhoz jönne, ha nem az sem baj, de akkor legalább valahol itt legyen a környéken (XI., max. XII. kerület)
Szóval ha valaki tud ilyen gyógytornászt, kérem értesítsen. Köszönöm

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia, mi (Vp-ből)Mórra járunk, ott egy hetes előjegyzés van általában, ő nem jöhet nektek szóba?

muzli írta...

Köszönöm drága vagy, de az nagyon messze lenne, mi Bp-en lakunk. Remélem azért megoldódott, lásd feljebb.

Névtelen írta...

SZIA!
Dévény Anna Alapítvány
Budapest, XII.1122. Moszkva tér 16. és Október 6. u.24. (a mozgásfejlesztés színhelyei)
tel: 3 555 392
Ha jól tudom a Városmajori templom melletti kis utca (bal oldal ha szemben állsz) ahol parkolnak az autók, ott van a bejárat!

Névtelen írta...

Eszter vagyok (www.farkasdiek.freblog.hu)

Eszter írta...

bocs nem bal, jobb olda - ne haragudj, csak a gyerekek itt kavarogtak körülöttem. szóval a templom mellett jobb oldal!

muzli írta...

Jaj, de gyönyörűek a lánykáid!!!! Köszönöm szépen, meg fogjuk találni őket, remélem.