Összes oldalmegjelenítés

2007. november 30., péntek

Advent

Viszlát november, szia december!

Szeretem ezt a hónapot minden rohanásával, ajándékhajhászásával együtt. Azt hiszem, ez a karácsony nagyon szép lesz még akkor is, ha nem lesz időm egy csomó olyan dologra, amit mindig megteszek karácsonykor, hiszen ez lesz az első karácsonyunk Lilivel. Ő még semmit sem fog észrevenni a felhajtásból, de a karácsonyfa égőit már biztosan ki fogja szúrni magának.

Emlékszem gyerekkoromban nagyon odavoltam az adventi naptárakért. Anyu sosem csinált saját kezűleg, vagy ideje vagy kedve nem volt nem tudom, de néhányszor kaptam előre gyártottat - egy idő után Ausztriából. Minden reggel alig vártam, hogy kinyithassam a következő kis ablakot és kipecázhassam a műanyag kalitkából a csokit. Aztán amikor már mindegyik ablak kinyílt, sajnáltam a szép képet, így visszahajtottam óvatosan az összeset és még hónapokig nézegettem, közben néha még kinyitottam egy-egy ablakot, hátha megint van benne valami.

Néhány éve J-nek csináltam olyan adventi naptárt, hogy karácsonyos anyagból batyúkat készítettem, ráírtam a számokat, teliraktam mindenféle bigyóval és egy girlandra felfűztem őket. Emlékszem J. nagyon meglepődött amikor megkapta, mert még sosem volt ilyen naptára, de lelkesen batyúzta ki a kis csomagokat minden nap. És a tavaszi költözésnél megtaláltam az összes batyú anyagát szépen kisímogatva eltéve.

Jövőre talán már Lili is értékelni fogja, ha csinálok neki egy sajátot. Már nagyon várom, ahogy a csöpp kezeivel bogozza majd a kis meglepiket. Jó dolog ez az egész na.

Ti pedig még nem vagytok lekésve róla, csinálhattok egyet gyorsan. Találtam néhány ötletet, szerintem egyik szebb, mint a másik. Jövőre majd én is kiválaszok egyet és nekilátok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezek valóban gyönyörűek, de egy szeretetszalagra felfűzött batyucskával egyik sem versenyezhet.
A/M