Összes oldalmegjelenítés

2012. január 10., kedd

Tök

Előrelátó anyaként gondoltam megkérdezem a kiskorút, hogy mi szeretne lenni farsangkor az oviban.

Biztos voltam benne, hogy a királylány-hercegnő-tündér-angyalka-Aranyhaj-Ariel-Jázmin-Hófehérke szekciót fogjuk megcélozni - ami lássuk be teljesen jogos lenne.

De az én gyerekem ebben sem átlagos.

Hosszasan nézett rám - szinte láttam, ahogy kattognak a fogaskerekek a kis agyában, majd kibökte, hogy: - Anya, lehetek az idén tök?

WTF?????? TÖK????!!!!!!!


Úgyhogy ezúton kérek mindenkit, hogy akinek otthon a szekrényben van elfekvő TÖK jelmeze, netán jártában-keltében összefut egy szemrevaló darabbal, könyörüljön meg rajtam és ossza az észt.

Fel tudok ajánlani cserébe rózsaszín csillogós!! (ez nagyon fontos) balerína szerkót, valamint egyszer használt tavasztündér jelmezt varázspálcával, lecsatolható szárnyakkal.

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Szia, ha nem találsz partnert cserére, akkor néz meg itt:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=t%F6k+jelmez&c=0

van pár ami nagyon aranyos, elérhető áron. Szerintem később drágább lesz. Remélem tudtam segiteni, puszi

Névtelen írta...

Nincs átlagos gyerek...
ARic

Névtelen írta...

Halloween-tök is jó?
http://www.ruhafalva.hu/jelmez/32304-halloween-jelmez-98-110
ARic