Összes oldalmegjelenítés

2012. január 22., vasárnap

Felveszem a kesztyűt

Úgy döntöttem felveszem a kesztyűt a januárral. Amúgy is vesztésre áll. ;o)

Az első ellenszerem a virág. Lilivel pénteken bementünk a virágpiacra - persze kár volt, alig tudtam választani és csak kis híján nem vásároltam fel a fél piacot.

Aztán úgy döntöttem, hogy átrendezzük a nappalit. Jó, kell egy kis beruházás ami amúgy is időszerű volt már, de jónéhány bútort átforgatunk, párat eltüntetünk és máris teljesen más lesz a lányzó fekvése.

Egy kicsit jobb a kedvem. :o) J. meg lement hídba az ötleteimtől és úgy is maradt. Nem baj, szokja.

2 megjegyzés:

kovtama írta...

A kesztyűdnek az egyik felét, mondjuk a balt kérem szépen. Alig várom, hogy vége legyen. A béka valaga alatt kb. 500 méterre vagyok:( Lehet, hogy nekem is rendezgetnem kellene valamit? Amíg L. haza nem ér.:)

muzli írta...

Még egy kicsit megtartom, mert a viszonylagos jókedv nekem is újdonság, de ha még holnap is kitart - ami nagyon-nagyon fontos lenne - akkor neked adom örökbe, jó? Mert akkor egy jó darabig nem lesz szükségem rá. Olyan jó lenne...