Összes oldalmegjelenítés

2012. január 30., hétfő

Láttam - A tetovált lány

Szombaton J-vel elmentünk matinézni. Normálisék kora/késő este járnak mozizni, mi a fél 3-ast céloztuk meg. :o)


De előtte még Lilit átadtuk megőrzésre a keresztanyjáéknak, majd vissza száguldottunk a moziba; mindezt lazán, csak a Lágymányosi-hídon szóltam J-nek, hogy nem-e lehetne-e egy kicsit gyorsabban menni-e????? Nem lehetett, de odaértünk.


És a film jó. Nagyon jó. 18-as, de akár 24-es is lehetne, ha lenne ilyen besorolás. A zenéje isteni, érdemes egy kicsit arra is figyelni, főleg a nyitó képsornál. Úgy elment a 3 óra, hogy észre sem vettem. Kell otthonra kategória. Várom a másik kettőt.

3 megjegyzés:

kovtama írta...

Nekem is nagyon bejön, egyik legjobb film amit az utóbbi időben láttam. Kicsit tartottam tőle, hogy svéd meg dán, de szuper volt.

muzli írta...

A svéd meg dánt én nem láttam. Ez szín tiszta amerikai. Majdnem. Daniel Craig tudod James Bond meg 007.

manka írta...

Tetszett, mert nem láttad a svédet. AZ jó film. Ez semmilyen. Semmit nem tesz hozzá, semmi újat nem mond (és mire jó átírni a végét? ettől lesz eredeti? ez édeskevés)

Ez egy SVÉD regény, meg egy remek SVÉD film. Ezekért tessenek rajongani, ne az amerikai utánérzésért.

(igen, olvastam, igen, megnéztem mindkettőt, és a svéd klasszisokkal jobb.)