Összes oldalmegjelenítés

2010. november 30., kedd

Pár szóban

- Lilinek tüdőgyulladás-félesége van
- ezért egész héten itthon vagyok
- vacak, amikor egy gyerek beteg
- ha a tied, akkor meg iszonyatos
- akkora alvás deficitet szedtem össze, hogy belátható időn belül le sem tudom dolgozni
- az oviban ma a 26 gyerekből 2 volt
- ezt onnan tudom, hogy noha Lili nincs oviban, azért bevitettem J-vel a gyümölcs fejadagunkat, nehogy szó érje a ház elejét
- engem is kerülget ez a rohadalom, remélem azért elférünk egymás mellett
- vicces, hogy itthon vagyok és mégsem tudok igazán csinálni semmit, mert a kis beteg maci folytonos törődést igényel
- elmúlt az első adventi hétvége és mi végig itthon agonizáltunk, majdnem a gyertyát is elfelejtettem meggyújtani
- ha a szombati Mikulásozásra sem tudom elvinni Lilit, én világgá megyek
- jó lenne már, ha mindenki egészséges lenne végre

Nincsenek megjegyzések: