Összes oldalmegjelenítés

2010. november 25., csütörtök

Közvéleménykutatás - adventi naptár

Az egy dolog, hogy megvettem Lilinek a világ legszebb adventi kalendáriumát.
Az meg a másik, hogy most gondban vagyok, hogy mit tegyek bele neki nap mint nap, hogy érdekes legyen, hogy várja.
Az meg a nehezítés, hogy viszonylag kicsit a zsebek, szóval nem tudom megtölteni naponta legó dobozokkal - még szerencse.
Ötleteket várok tőletek, hogy szerintetek miket varázsoljak a kis zsebekbe éjszakánként, hogy Lili egész decemberben várakozásteljes mosollyal ébredhessen. Ne kíméljetek!!!

8 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Tutti Frutti.

szamos marcipan.

Kis angyalka.

Kezzel keszitendo Karacsonyfadisz darabkai.

Lancome mini szempillaspiral.

Gaultier parfum minta.

Latszik hogy nincs gyermekem.

Elnezest. :)

muzli írta...

Ne gondold, hogy túlságosan mellélőttél. Imádja a kencéket, amiknek általában sajnos az én méregdrága féltett mindenféléim látják a kárát. Azért köszi. :o))

Névtelen írta...

Én is vettem idén zoknis naptárt, és én is töröm a fejem.:) Ezekbe mondjuk, de akkor sem szeretnék nagy dolgokat, (leszakadna plafon, hihi)legfeljebb Mikulás, és Karácsony napjára. A sima pici csokinak is örült tavaly minden nap, úgyhogy nem kell túlzásba esni. Én ilyenekre gondoltam: veszek egy zacskó gumicukrot, amiben több apró zacskó van, ugyanígy mini Milkás zacskót is, azokat pár napra elosztom. Lesz még dió+mogyoró/mandula, pici karácsonyfadísz, meg körülnézek ma még papír-írószer fronton is valami apróság után. Meg esetleg karkötőt. Ha hosszú a haja, lehet még csatot, hajgumit.
ARic

Névtelen írta...

jav. ezekbe mondjuk sok fér

Névtelen írta...

Ja, most nézem, hogy te éjszakánként töltöd meg? Én azt gondoltam, előre telerakom az egészet :D

muzli írta...

Fúúú, a hajgumi-csat kombó isteni köszönöm!!!! Nekem még beugrott a matrica mint lehetőség.
Igen én éjszakánként mindig az aktuálisat, különben egyszerre kirámolná az egészet és akkor nem is lenne érdekes. Ezért nem vettem előre elkészített csokisat sem, egy nap alatt kienné. :o))

Névtelen írta...

Mondjuk én is magasra pakoltam tavaly a csokisat :D
De talán megérti, hogy így minden napra jut egy, amit újra meg újra várni lehet.
Más: MuciFoci, te Müzli testvére vagy? Ezen a pici képen valahogy úgy hasonlítasz rá (bár Müzlit is még csak fotón láttam)
ARic

muzli írta...

Nem, nem a testvérem, nekem olyan nincs. De azt hiszem szívesen elfogadnám, pedig személyesen nem is ismerem. :o))
Viszont remélem, hogy egyszer talán összefutunk.