Összes oldalmegjelenítés

2010. november 9., kedd

Arccal előre karácsony felé :o))

Azt hiszem lassan érdemben is kell foglalkozni a karácsonnyal, nemcsak elméleti szinten. A csaj ajándékhalmaza már kialakult, már "csak" meg kell venni. Igazán semmiség.
J. ajándékaival mindig bajban vagyok és a küzdelem nehezítve van még a névnapjával is, úgyhogy... pffff.
Mások ajándékaival nagyjából jól állok - agyilag - de tényleg nem tudom, hogy mikor fogok tudni elmenni vásárolni.
Ja és igen, hogy én mit szeretnék.... alig néhány dolog jutott eszembe, ígyhát gyorsan leírom, hogy ha véletlenül valaki kérdezné, nehogy ne tudjak válaszolni.
- egy nem feltétlenül vastag, ámde kályhameleg paplan
- a jól megszokott és elfogyott L'Occitane parfümöm
- láttam az újságban egy pompás táskát a Benettontól
- jó általában bármilyen táska jöhet, nem vagyok semmi rossznak az elrontója
- egy szép szőnyeg az ágy mellé az én felemre
- bizsu, de különleges nyakláncok dögivel
- Nespresso kávéfőző
- istenem, az az álomszép Tamaris hosszúszárú csizma ott az Árkádban
Tájékoztatásul: a fenti lista nem sorrendiséget jelent, így jutott eszembe és percről-percre bővülhet...

2 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Eljen a karacsony! :)

A nespressot en is tudom ajanlani. Bar nem kavezok, de nalunk az irodaban van ilyen. Viszont csakis kizarolag azt erdemes megvenni, amihez jar a tejhabosito. Nem csak kavehoz, de kakaohoz is kivalo, mert egy adagnyi tejet pikk-pakk felmelegit, pont olyan hofokra hogy az ihato. Habos kakao. Nem habos kakao.... hmmmm

Bee írta...

Nespressot én is imádom, de tejhabosítót külön is lehet venni, és akkor egyrészt nem olyan nagy az ajándék, másrészt kevesebb helyet foglal:) (És olcsóbb is.)

Azzal viszont maximálisan egyetértek, hogy csak nespresso tejhabosítót érdemes venni, az tudja, mi a tejhabosítás:)

Egyébként hidegen is habosít, és az is nagyon praktikus, ha az ember siet, és nem akarja leégetni a szőrt a torkából :)