Összes oldalmegjelenítés

2010. november 18., csütörtök

Light Kiss


Nem vagyok Labello fan, mert annyi rosszat írtak róla, hogy csak na és túl sok pozitív élményem sem volt vele, ígyhát az utóbbi években erősen hanyagoltam, használtam inkább a Carmex tubusosát, amit szintén nem annyira szeretek, de valaminek lenni kellett.

És akkor most az aktuális DM kuponok között volt egy Labellos, bizonyos Light Kiss. Ez valami újdonság, de isti bizi tényleg jó.

Mondjuk akik nem szeretnek kézzel kotorászni a kencében azok ne is nézzék meg, engem nem zavar, utána mindig kézmosás jön.

Sokkal lágyabb a textúrája, mint a hagyományos Labelloknak, nem érzem a bálnazsírt a számon, egyáltalán semmit sem érzek, hogy lenne rá bármi is kenve. Enyhe fénye van, ami viszonylag hamar el is tűnik, de tényleg hosszantartóan kellemes érzés. Szóval ajánlom. Vagy lájkolom (broáá)?

4 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Erdekes, egyre inkabb en is ugy vagyok vele hogy minel gyakrabban hasznalok Labellot, annyival tobb kell belole (Nivea meg rosszabb!).

Nalam egyertelmuen nem jon be ez a kiszereles (uuutalok belenyulkalni meg az arckremes tegelybe is!), viszont jo tudni hogy van egy ujabb termek a piacon. Most mar csak kis applikatort kellene beszerelniuk a tetejebe es maris megvennem!

Tobber írta...

Őő, iszol elég folyadékot? És bekened az arckrémeddel a szádat is? :(
Vigyázz magadra, a szájszárazság lehet előjele akár egy kezdődő cukorbetegségnek is...
Én nem bírom ezeket az izéket a számon, pedig próbáltam ezt a niveát is. :)

muzli írta...

Jesszus Tobber hol olvastál ilyet, hogy arckrémet kenek a számra???? Eszemben sincs. Nem értem.

Tobber írta...

Hehe, ponthogy hidratálni kéne a szádat is!!!!! :DDDD
Ha csak ezekkel a viaszos vackokkal kened, egyre többet fog belőle kívánni a bőröd, és egyre szárazabbnak fogod érezni sajna.
A könnyű hidratáló napi kétszer bejön, de sose menj vele hidegbe, mert megfagy a krém és kárt tehet.