Összes oldalmegjelenítés

2010. június 19., szombat

Nordsee és CundA

Tegnap kaptam egy kis kimenőt - ezt kihasználva végigjártam az összes kedvenc boltomat - csupán nézelődés céljából - a Váci utcában.
Örömmel konstatáltam, hogy megnyílt az első Nordsee. Aki járt már valaha a Mariahilferen, vagy a Kartner strassen tudja jól miről beszélek.
Én ugyan sose fogok ott enni egy falatot sem, de aki szereti a halakat és a tengeri herkentyűket, annak igazi aranybánya, a pénztárcájának pedig fájó emlék lesz.
De nem ez a lényeg.
Betértem a C&A-ba és ott figyelt velem szembe egy farmer szoknya. Nem vagyok egy szoknyás maca, alig van néhány azok is inkább mutatóban, de ennek nem tudtam ellenállni és felpróbáltam egyet. Majd mégegyet egyel kisebb méretben, majd még egyet még kisebb méretben. A végén megvettem egy 38!!!!!!-as szoknyát. (és most kérem magatokban tartani a tényt, hogy a cunda méretezése néha hagy némi kívánnivalót maga után)
Szóval nem tudom mikor volt utoljára 38-as ruhám, de hogy ezt bekeretezem, az tuti. Így lett szép a tegnapi napom.

Nincsenek megjegyzések: