Összes oldalmegjelenítés

2010. június 17., csütörtök

Már évek óta


szeretnék egy ilyet. Az igazat megvallva itthon még nem láttam senkinek a lábán, de külföldön nagyon sokan használják, láttam.

Rajongója vagyok a "vietnámi" papucsoknak, rengeteg volt és van és lesz is még szerintem.

A havaianas-ról meg mindig csak jókat hallottam, de olyan áraik vannak, amit nem szánok kiadni egy papucsra.

Így minden évben megörülök az akciós mailnek, de sose veszek semmit, mert elfelejtem.

De most nem feledtem el és kb. 5 nap szemezés után megvettem ezt.

És tényleg más, mint a pár ezer forintos - ne adj Isten - kínai vackok. Van különbség, nem is kicsit.

Úgyhogy szerintem jövőre is kivárom az akciót,és jövőre is veszek egyet. A vackokat meg kidobom.

4 megjegyzés:

mia írta...

Mo-on én már láttam néhány ember lábán, de pár éve még csak a sajátomon láttam:)

A honlapról rendeltem az elsőt én is, a többit pedig USA-ból. Sajna itt minden drágább :(

Névtelen írta...

Az első havaianasom pont ugyanilyen, most is ez van a lábamon! :) Azóta már három másikat vettem magamnak, meg a Zorkának is, tényleg imádnivalóak!
Legközelebb egy slim-et vegyél, gyönyörű!
ARic / aki szintén flip-flop rajongó

muzli írta...

De jó hogy nektek is tetszik és hordjátok is.
Aric, ez egy Top Bandeira, eddig nincs vele gondom. A Slim miben más?

Névtelen írta...

Vékonyabb a pántja, olyan kis csini lesz tőle :)
A H-klubban van is fotó Zorkáról. Tavalyi, sajnos idén nem tudtam venni neki, mert nincs semmilyen 25/26-os méretben, így egy GB szandált és Ipanema papucsot vettem. Azok is klasszak, de azért más.