Összes oldalmegjelenítés

2010. június 3., csütörtök

Hurráááá!!!!


Tegnap előtt még csak sejteni lehetett, de teljesen biztosan tegnap derült ki, hogy Lilit felvették oviba!!!!

Méghozzá abba az oviba, amit a legjobban szerettem volna.

Csendes, szép kertvárosi rész és az ovi nagyon emlékeztet arra, ahová én jártam. A játékok, az illat, minden.

Szóval most boldog vagyok, hogy sikerült és ráadásul úgy ahogy szerettem volna, de azért egy kicsit el is vagyok kenődve, mert mostmár tényleg látszik a vége a mi kis három éves kettesben-összenövős szeánszunknak és nem tudom ki fog jobban sírni miatta.

De a lényeg, hogy az első nagy akadályon túljutottunk mi ketten, méghozzá sikeresen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen, a burok megrepedni készül, és sajnos ez visszavonhatatlan.De nagyon sok sikert, sírást, örömöt, büszkesége,aggódást,izgalmat stb.
hoz majd.Én már tudom.
Pusza
A/M

Névtelen írta...

Jaj, ősztől Zorka is megy. Én már visszaszámolok... Utolsó tornaóra jövő héten ésatöbbi :(
ARic