Összes oldalmegjelenítés

2010. június 15., kedd

Ezt nem így képzeltem

Az első szülői értekezlet az oviban.
Tartalma röviden:
- beteg gyereket soha ne vigyél oviba, tök mindegy mennyire beteg, de ne és kész - mert terheled az ovinénit
- csak olyan gyereket vigyél oviba, amelyik majdnem tökéletesen önellátó - mert egyébként terheled az ovinénit
- tudomásodra adták, hogy x+y nap nincs felügyelet az oviban hol ezért, azért amazért - van megoldás, de inkább ne, mert - terheled az ovinénit
- utalj át lehetőleg gyakran nagyobb összeget az ovi alapítványára, de igazolást nem tudnak adni az év végén, mert nem közhasznú - ezzel nem terheled az ovit, inkább csak a pénztárcád

Ezzel szemben nem tudták megmondani, hogy a gyerekek melyik csoportba fognak járni, kik lesznek pontosan az ovinénik és a dadusok, mi lesz a gyerek jele, mit kell venni pontosan és mennyit, miben kell járniuk a gyerekeknek. (ezekre nagyjából válaszoltak ha odamentél és megkérdezted).

De augusztus 25-én délután 4-kor lesz egy újabb szülői, ahol majd ezeket is megmondják. És persze szeptember 1-én irány az ovi 3, azaz három beszoktatásos nappal. Én erre egy hónapot hagytam magamnak és Lilinek. A köztes pár napot nyugodt szívvel töltsd rohangálással, hogy az ovinénik esetleges kívánalmainak teljes mértékben megfelelhess, merthogy ugye nehogymár pont a te gyereked lógjon majd ki a sorból kezdéskor.

Kicsit átverve és levegőben lógva érzem magam és nem értem és csalódtam és nem így képzeltem.

3 megjegyzés:

calcifer írta...

Látod-látod ez sem fenékig tejfel, sőt! A bölcsiben azért nem lett volna ilyen drámai a helyzet. Most már próbáld meg ebből kihozni a legjobbat. Majd írok neked egy levelet ha lesz időm kicsit később!

kata írta...

Beteg gyereket inkább azért ne vigyél, mert megfertőzi a többit, akinek az anyja aztán nagyon hálás lesz neked, mikor mehet táppénzre kiiratni magát...

muzli írta...

Jaj, de drága vagy, hogy így leírtad, magamtól minden bizonnyal nem jöttem volna rá. Örökre őszintén hálás leszek neked.
Cserébe beíratlak egy szarkazmust oktató tanfolyamra. Te is hálás leszel nekem, hidd el.