Összes oldalmegjelenítés

2008. október 17., péntek

Jó is - rossz is

Jutott ezen a héten mindenből.
Vateráztam a gyereknek három aranyos pulcsit, mert a védőnők szerint 3 hónapja 78 cm, ehhez képest 2 hét alatt az összes felsőjének rövid lett az ujja.
A múlt héten végre vettem egy nagy levegőt és felhívtam a fődokit, aki Lilit műtötte, kértem és kaptam időpontot szerdára.
Az eredmény: a csaj makk egészséges, február végén ismét randizunk a dokival és tavasszal kiveszik a csajból a csavarokat; addig még kedvére nyikoroghat.
Tegnap óta azonban egyfolytában lázas, iszonyatosan nyűgös bágyadt és rosszkedvű. Szeretném hinni, hogy mindez a fogától van - irtózatosan nehezen fogzik szerencsétlenkém - de azért a holnapi napot a doki néninél fogjuk kezdeni, már bejelentkeztünk.
Eljutottunk a bőrgyógyászatra is, állítólag vírusos fertőzés mellékzöngéje a lábán a kiütés. Nem tudom, nem tűnt fel, hogy a gyerek vírusosan lett volna fertőzve. Mindenesetre holnap készen lesz a kenőcs, kenegetni fogom az egyébként múló félben lévő kiütéseket, csak elmúlnak.
Hát itt tartunk most. A hét az orvosok jegyében telt és még ott is fog folytatódni szerintem.

Nincsenek megjegyzések: