Összes oldalmegjelenítés

2007. október 5., péntek

Még mindig

Tegnap este ismét remekül bömböltem az tv2 szülinapi műsorán. Számomra elképesztő élmény volt, hogy Rúzsa Magdi együtt énekelt Kaszás Attilával. Beleborzongtam, megbabonázva néztem a képernyőt. És nem azért, mert technikailag csúcsszuper volt az egész, hanem azért, mert még mindig nagyon-nagyon érzékenyen érint Attila halála. Anno írtam, hogy én még ismert embert így nem sirattam meg. Na, most megint megtettem. :o((


Lili valószínűleg jobbkezes lesz. A jobb mancsával erőteljesen püföli a babahordozóra felakasztott csörgő kislányt, sőt tegnap kiszúrtam, hogy mostmár majdnemhogy meg is próbálja kaparintani, nemcsak püföli. Ez nagyon nagylányos cselekedet ugye? Úgyhogy meg is dicsértem, kapott nagy cuppantást a kobakjára. Ma aludta először át az éjszakát, amit azt jelenti, hogy úgy 3/4 9-kor lefektettük, és aludt reggel 1/2 6-ig. Aztán még ráhúzott - persze némi kaja után - bő másfél órácskát. Rendes gyerek. Csak ne üvöltene utána napközben legalább 6 órát...

Állítólag ez a 3. hónap után elmúlik. Bakker, még csak a jövőhéten lesz a csajszi 2 hónapos. Addigra valószínűleg halláskárosult leszek és ideggyenge. De legalább kialudt ideggyenge. Jó nekünk.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a teliszájas vigyor azért nem semmi.Két bömbölés között, vagy alatt ezt kell nézegetni.
Nagyi