Összes oldalmegjelenítés

2007. október 11., csütörtök

Lili második bejegyzése

Hahó, megint itt vagyok. Anyu azt mondta, mostmár kezdek nagylányos lenni, ennek örömére megengedte, hogy megint írogathatok.

Két hónapos vagyok ma - egész nap - és hát igen, sokminden történt velem az előző pár hétben. Csak amik hirtelen az eszembe jutnak:

- koszmós lett a kobakom, de már elmúlt

- pöttyös volt a pofim, de túl vagyok rajta

- kihullott egy csomó hajam, de már növesztem az új adagot

- kinőttem az 56-os ruháim döntő részét

- szeretettel fogadom a hódolóimat - egyre többen vannak

- ezerszámra szórom a mosolyaimat, anyáék rendszeresen elájulnak tőle

- voltam has-koponya-csípő uh-n a doktornéni mindent rendben talált

- már nem olyan nehéz a kobakom, sokáig tudom tartani

- néha fáj a pocim, olyankor nagyon el tudok kenődni

- már gyakran nézelődöm séta közben, nem alszom mindig

- voltam Balatonon, nagy utazás volt

- kaptam egy csomó szépséges dolgot a szobámba

- kezdek ismerkedni a teával - szigorúan csak úgy natúr, cukor nélkül

- még mindig nem szeretem a cumit

- már komolyan figyelem a dolgokat, a forgó egerek a kedvenceim

- pár napja kezdenek kinyílni a pici ökleim, hamarosan észreveszem az ujjacskáimat

- emelgetem a popómat, így anya már sokkal nehezebben tud bepelusozni

- csikis vagyok, anya meg apa rendszeresen vissza is él ezzel, én meg jókat kaccantgatok

Hát most elsőre így ennyi. Ma még két hónapos vagyok, holnaptól meg nekifutok a harmadik hónapnak. De most sürgős bömbölnivalóm akadt, úgyhogy megyek. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések: