Összes oldalmegjelenítés

2007. március 2., péntek

Szuri

Reggel túl voltam a 956. vérvételen és ha jól számolom már csak 1273 van hátra.
Az mindenesetre megemelte a vérnyomásom, amikor láttam, hogy alig 16 éves gyakornokokat masíroztatnak be a laborba és "Munkára, munkára!" címszó alatt mosolyogva várták a t. pácienseket, azaz minket.
Én végül olcsón megúsztam, egy kifejezetten helyes lánykával közösen megkerestünk egy jónak látszó vénát, és szintén közös megegyezéssel nem néztem oda ahogy megdöfött. Cserébe egészen ügyes volt. A végén pedig nagy családias örömködést tartottunk. Ő azért, mert sikerült neki, én meg azért, mert túléltem. Boldog magyar egészségügy.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Izé, és aztat nem lehet kérni, hogy a becsülettel fizetett tébémért cserébe csak SZAKKÉPZETT ápolók nyúlhassanak hozzám?
Vagy szemét felvetés, hogy gyakoroljanak azokon, akik NEM fizetik meg az ellátást, hajléktalanok, etc?? :(
Veled morgok. :)
Szép hétvégét!

muzli írta...

Hát, valószínűleg lehet kérni, de akkor tuti hogy még mindig ott ülnék. És az én híres orvos-kórház-rendelő-egészségügy fóbiám miatt inkább bárkit bevállalok, csak húzhassak onnan a lehető legrövidebb időn belül. Csók neked. ;o)