Összes oldalmegjelenítés

2007. március 5., hétfő

Én kedvelem Liptai Klaudiát. Komolyan. A hangját, a stílusát, a megjelenését, egyáltalán úgy ahogy van.
De ahogy a legújabb "szuperprodukcióban" - Sztárok a jégen broáááá - viselkedik, na az kiveri a biztosítékot. És akkor még nem is beszéltem a ruháiról, amiket igen tudom, hogy ráadnak, de azért könyörgöm. Miért kell egy eleve nagydarab nőt rendszeresen kötözött sonkává préselni, vagy idióta matrónát faragni belőle??? Vagy azért aggatja rá Makány Márta ezeket az iszonyodványokat, hogy Klaudia is legalább olyan gusztustalan legyen, mint ő maga? Hát nemtom.
Tisztában vagyok vele, hogy a zsűrire különféle szerepeket húznak, amiknek meg kell feleljenek és el kell játszanak. Azt még elnézem, hogy Regőczy Krisztina rendszeresen habcsóknak van öltözve és negédesen-elnézősen-bazsalygósan mond véleményt (ettől függetlenül ő is iszonyú szerintem) meg még Xavér genyaságai is jobban fekszenek, mint Klaudia iszonyú stílusa.
Na mindegy, erről ennyit, részemről ez a "megaprodukció" kilőve. Még akkor is, ha le a kalappal az így-úgy, de csúszkáló "sztárok" előtt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hahó!

Te aztán kirózsaszínedtél! :)

muzli írta...

gondoltam legyen tavasz, vagy valami afféle. bár, lehet hogy rögtön nyár lesz... még nem döntöttem el. meg az időjárás sem. ;o))

Névtelen írta...

jó ez az új dizájn, is.
s. orsi