Összes oldalmegjelenítés

2006. november 7., kedd

Vasaló


Éreztem én már hónapok óta, hogy nem az igazi, de reménykedtem, hogy még egy kicsit, még egy kicsit kihúzza. Hát eddig bírta. Tegnap este J. hatalmas mosollyal fogadott, és közölte, hogy tönkrement a vasaló. Paff neki.
Irány a Mammut, ott is a Saturn. Még életemben nem vettem vasalót, mindig csak átsiklottam a kínálaton, ezért most kicsit meglepődtem.
Először is, legalább 40 féle ketyere közül lehet választani, ami jó. Az árak 4.000 és 33.000 között szóródnak, ami szintén jó.
De iszonyú formája van mindnek, és még hihetetlenebb színekben pompáznak. Ufószerű lila, neonzöld, narancssárga és vadpiros csodák sorakoznak a polcon. Egyik rondább, mint a másik. Jellemzően az én agyamban még a klasszikus kis fehér könnyű kézreálló vasaló volt az etalon. Na ennek hamar végeszakadt.
Miután kiválasztottunk egy randa neonzöld Tefalt, közölte az eladó, hogy jaaa ebből ez az utolsó, és elvihetjük teljes áron persze. Aha, biztosan, amikor már ki tudja mióta ott van, ezren összenyomogatták meg karistolták stb.
Na mindegy, újabb tanakodás és végül záróra előtt 10 perccel sikerült távozni egy ilyennel. Ami szintén ronda és nagy és nem túl könnyű, de van rá 2 év garancia, és 3 napon belül visszaveszik ha nem jó. Ez ma ki fog derülni, mert kb. 15 ing vár vasalásra és még vagy 30 db ez+az. Hát, így jártunk.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

A vasaló nagyon szép, reméljük jó is. Persze igazán jó akkor lenne ha önállóan dolgozna. Szerintem nincs ember aki szeret vasalni.
Jó próbát a halomhoz...

Névtelen írta...

Nem olyan csúnya ez! A változatosság meg tudod, gyönyörödtet! :)

muzli írta...

Drágák vagytok köszi, ma este fény derül mindenre.

Kedves anonymous örülök, hogy rendszeresen látogatsz, de még boldogabb lennék, ha tudnám ki vagy.

Névtelen írta...

nemazér, de egy vasalónál a funkcionalitáshoz tartozik, hogy nehéz legyen.

muzli írta...

tényleg? szomorú. mondjuk 10-15 ing vasalásánál nem annyira bulis emelgetni. vagy csak az én csuklóm nem szeresse. :o)