Összes oldalmegjelenítés

2006. november 15., szerda

Négercsók

Ti mikor ettetek utoljára négercsókot? Én legalább 20 éve.
A közelünkben úgy fél éve nyílt egy üzlet Csokikirály néven. Namost el lehet képzelni. Az még hagyján, hogy telis-tele van réges-régen nem látott csokikkal, de ami a lényeg, hogy olcsó, de nagyon.
Tegnap bementem, lesz ami lesz. És igen. A kis Toblerone 130.- a Ritter Sport 150.- ééés akkor esett le az állam, legalább 6 féle négercsók van. A sima 6 db-os 99.-, van amiben pici aranyosak vannak vagy 12-en, az is 99.- és amit én vettem, abban 25 db volt, bazi nagy dobozban és 4 féle mindössze 250.-ért. Bahhh, naná hogy csak úgy lobogtam vele haza és igen, be is tápláltam rögvest kettőt. Aztán még egyet és még egyet. A 20 éves lemaradásom ezennel letudva. De van még vagy 15 db a hűtőben. És álomszépek....

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

A fogyókúrával mi van???

Névtelen írta...

jajj, bárcsak az én közelemben nyílt volna az az üzlet ;)

muzli írta...

kedves anonymous majd ha megmondod ki vagy, akkor elmondom mi van vele.

Névtelen írta...

Szia! Meg tudnád nekem mondani, hogy pontosan hol van a Csokikirály üzlet, a pontos címet? Köszi szépen

muzli írta...

a bolt a bartók béla és a ménesi út sarkán van.