Összes oldalmegjelenítés

2006. november 29., szerda

Qrva élet

Totó egy nap jóllét után tegnap este megint kitette az egész vacsoráját. Kész, teljes pánikba estünk, tárcsáztam az állatklinikát, naná hogy este 9-ig vannak nyitva, én meg naná hogy 9 előtt 5 perccel telefonáltam.
Sebaj, J. ma reggel 8-ra odavitte, ahol közölték, hogy különösen súlyos torokgyulladása van, kapott 3 szurit és egy marék gyógyszert, és bizony mindet be kell vennie. Remélem mostmár fog tudni enni, mert kétségbeejtően lesoványodott. Hogy mindez mennyiért volt a klinikán nem írom le, mert idővel hátha elfelejtem.
J. reggel lement a kocsihoz és konstatálta, hogy lelopták a hátsó rendszámtábláját. Telefon a rendőrségnek, igen-igen be kell menni és feljelentést kell tenni.
Hosszú idő után hoztam magammal ebédet otthonról. A kaját egy fagyis dobozban hoztam, aminek a teteje lejött és az egész cucc - szaftos pipi rizzsel - kiborult a textil szatyromba. Nem mondom meg hogy nézett ki. A kaja és a szatyor is.
Asszem mára elegem van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartást és sok-sok erőt kívánok nektek!!!!!!!
Igazán rádfér már egy kis pihentetős olvasgatás!!!