Összes oldalmegjelenítés

2006. október 18., szerda

Időbeosztás

Ha ugyanennyi pénzért 3-kor haza lehetne menni, az maga lenne a nonplusultra. (és több is lenne, mint 6 óra)
Tegnap elmentem 3 után, főnök külföldön, a fű se nő. És igen, 4-re totálisan bevásároltam nyugodtan ráérősen, sőt egy kicsit még nézelődni is volt időm a piacon, nem csak áttéptem rajta mint a megveszekedett állat. Kicsivel 4 előtt felszálltam a vilire, negyed 5-kor hazaértem, fél 5-re összevágtam és bepácoltam mára a husit, 5-kor pedig már sült is a süti mára, amit negyed 6 után kivettem a sütőből. Fél 6 körül megvacsiztam, rendbe raktam a konyhát, leszedtem a szárítót, és fél 7-től azt csináltam amit akartam.
Igen, ez így tökéletes lenne. Lenne.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó dolgod lehet, ha mát 3-kor hazamehetsz és még körülnézel itt-ott.

muzli írta...

Kérlek fuss neki még1x, szerintem nem azt olvastad amit írtam, hanem amit olvasni akartál.

Névtelen írta...

Bocsi!!!Na jó nem 3-kor, hanem 3 után!!!Nem foglalkozom a témával.