Összes oldalmegjelenítés

2006. október 2., hétfő

Gesztenye

Gesztenyét szedtünk és eszembe jutott, hogy gyerekkoromban ilyen időtájt mindig elkerekeztünk Wekerle egyik utcájába, ahol végig hatalmas gesztenyefák vannak és szedtük és szedtük. Aztán anyu egy idő után gondolom kidobta.
Tavaly is szedtem néhány szemet és beraktam egy jópofa formájú üvegbe. Mind a mai napig ott figyelnek a polcon és olyanok, mintha most szedtem volna őket. Gondolom sikerült légmentesen lezárni, bár nemtom hogyan, de mindegy is.
Tegnap nosztalgiából csináltunk egy gesztisünit, egy geszti emberkét és egy geszi izét. Szerintem zsiráf, Gy. szerint őzike, J. szerint "mit szeretnél minek lássam"? :o)))

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyet mi is csináltunk gyerekkorunkban!!! :)
Aztán egyszer egy hét után egyik reggel millió mini kukac mászott a szőnyegemen, hát, akkora szívbaj azóta sem sok ért! :)
Úgyhogy az incidens óta nem gyűjtöttünk többet.

"Siv Widerberger: Bélyeg

Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget."
Svéd gyerekvers
:)