Összes oldalmegjelenítés

2010. december 30., csütörtök

Számvetés - BUÉK

Év végi számvetés? Eddig minden évben csináltam, most valahogy nem fűlik hozzá a fogam, mert az év utolsó pillanataiban is olyan képlékeny, villámgyorsan változó körülöttünk minden, hogy nem is tudom van-e értelme. Azért megpróbálom.
Ez az év jól indult. Lilit teljesen egészségesnek nyilvánították, sikerült elmennünk hármasban a tengerhez, ami várakozáson felül jól sikerült. A nyár további része is remek volt, és jó volt hazaköltözni.
Lilit felvették oviba, méghozzá abba, ahová nagyon szerettük volna, mostanra talán már megszokta ezt a változást, bár még mindig nem fűlik hozzá igazán a foga lehet, hogy így is marad.
Úgy indult, hogy van munkahelyem. Majd a választások után kiderült, hogy nincs, majd megint hogy igen. És vissza is mentem, jó kis csapatba kerültem, mígnem közvetlenül karácsony előtt kihúzták a lábunk alól a talajt, majd a mai napon még rántottak rajta egyet. A jövő év ebből a szempontból várhatóan nem lesz rózsás.
Igazándiból ezen kívül nem sokminden történt velünk, de mérföldkövekből az idénre ennyi is megtette.
Alapvetően elmondható, hogy ami tőlünk függ, ami befolyásolni tudunk, az pozitív, ami tőlünk kívülálló, az mind negatív. Ha vagy 10 évvel fiatalabb lennék, valószínűleg most csomagolással tölteném az időmet és tűnnék elfelé az országból.
A jövő évre semmilyen perspektívánk nincs, ami azért is rendkívül zavaró, mert én nem vagyok ilyen. Tervek nélkül nekem végem. És most egyáltalán nem érzem azt, hogy bármit is terveznem lehetne.
De ne induljunk ilyen negatívan az új év felé, találtam egy olyan újévi köszöntőt, amit nem tudok kihagyni, szerintem nektek is tetszeni fog. Úgyhogy ezúton is kívánok mindenkinek

Boldog Új Évet!!!!

Nincsenek megjegyzések: