Összes oldalmegjelenítés

2010. december 20., hétfő

Ő


3 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Ilyen van az irodankban (csak az a fajta amihez jar tejhabosito is) es nagyon jo hasznalni, gyorsan kesz az allitolag nagyon finom kave! :)

MuciFoci írta...

Ma megejtettem a Nagy Vízkövetlenítést, minden működött úgy pöpec ahogy a használati utasítás írta.

Csakhogy utána nem lyukasztotta ki a kapszulát és alig jött valami víz a gépből. Már az ájulás környékén voltam hogy jót akartam és akkor elrontom a gépet, de szerencsére a Nespresso ügyfélszolgálatán a srác egyből tudta mi a probléma: kiderült hogy a sok gombnyomogatás közepette elállítottam (khm, elállítodott!) az adagolás és ezt kellett néhány gombnyomó technikával megoldani.

Azóta ismét nagyon pöpecül jön a kávé, ahogy a csövön kifér!

Vízkőoldónak kellemes illata van, de azt javaslom hogy egy helyett két tanknyi tiszta vizet nyomass át rajta a végén, mert én az első adagot viccből beleöntöttem a vízforralóba (mondván érzem még az illatot) és a vízforralóról is lepucolta a vízkövet... :)

muzli írta...

Köszi a tapasztalatot, alkalomadtán tutira jól fog jönni...