Összes oldalmegjelenítés

2010. december 20., hétfő

Igazi arany hétvége

Szombaton elindultunk becserkészni az adventi Bécset. Kemény útunk volt, nagy hóesés, lassú haladás de azért csak odaértünk.
Tisztelettel jelentem, Bécset megszállták a magyarok. A Kartner strasse, Graben, Burg, Városháza, Mária Terézi szobor környékén elvétve lehetett hallani egy-egy szlovák, vagy cseh hangot, magyart azonban mindenhol. Mintha itthon sétáltam volna. Elképesztő. Azért megvettük álmaink Nespressoját, kaptunk hozzá 250 kapszulát. Beraktuk a csomagtartóba és nekivágtunk a téli Bécsnek.
Megebédeltünk Figlmüllernél - jajjj, isteni az a krumpli saláta - érdemes volt 20 percet várni az asztalra.
Aztán még megvártuk, hogy kicsit besötétedjen és megint elámultunk az adventi fényeken. Autóba be és irány haza. Kicsit elfáradtunk, finomat ettünk, és annyian voltak az autópályán, mint nyáron az M7-en vasárnap délután hazafelé. Hihetetlen, de komolyan.

2 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Hurrá! Ezek szerint jól telt a napotok.

Már akartam megjegyezni más bloggernél is, hogy tavaly (2009) a londoni Oxford Streeten is ilyen csillárok voltak, de huszadennyire nem 'állt jól', mint Bécsnek.

Kávéfőzőre akartam mondani, hogy nekem most kell majd vízkövetlenítenem, az irodában naponta legalább 10X használják és 4 hónapja van meg. Ha nem felejtem el, majd beszámolok a Nespresso vízkőoldó hatásáról! :) Hátha jól jön az infó.

muzli írta...

Okés, várom a tapasztalatokat. Mi - a tervek szerint kb. 4-szer használjuk naponta, gondolom elég félévente vízkövezni. Majd kiderül. :o)