Összes oldalmegjelenítés

2010. december 3., péntek

Kubu

Azt mondja meg nekem valaki illetékes, hogy mi a jó fityfenét tesznek a Kububa, hogy minden, értsd MINDEN általam ismert kiskorú addig issza, míg valamennyi is lötyög a műanyag palackban.
És ez érvényes az én enni/inni alig akaró lányomra is, még akkor is, ha beteg. Ép ésszel fel nem foghatom, hogy hogy képesek a 3 deci tömény cuccot egy szuszra lepocakozni, de megteszik.

Már gondolkodtam azon, hogy írok a Kubu gyártójának, hogy valljanak, mivel kábítják a törpéket. Gondolom hiába is várnék válaszra és én is megkóstoltam. Rossz. Szerintem legalábbis.
Én mindenesetre ritkán adok Lilinek, azonban érdemes akkor megfigyelni a felcsillanó tekintetét. Merthogy legyen bármilyen jóllakva az adott ebéd/vacsorától, a Kubu az szent és sérthetetlen és befejezhetetlen. Ha van rá valakinek értelmes magyarázata, ne tartsa magában.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

az én gyerekem a kivétel mert utálja. hálisten. szerintem is rossz, édes ihatatlan. mondjuk az enyém a vízre szavasz. aminek én nagyon nagyon örülök.