Összes oldalmegjelenítés

2010. március 1., hétfő

Március


Már látótávolságban sincs a január, egyre jobb a kedvem. A február villámgyorsan elszállt, közben Lili két és fél éves lett - erről terveztem postot, de elmaradt, adós vagyok.

Ez a hónap igencsak sűrűnek ígérkezik - utazás kiállítás, Lili szoba átalakítás, hosszú hétvége, talán egy kis Alsóörs, J. tanfolyam hegyei, biztosan ez is el fog rohanni.

Készülök a Húsvétra, kiszúrtam egy jónak tűnő "kalácsjellegű" receptet, de a múlt év tanulságaként előbb inkább majd kipróbálom és majd ha tényleg jó, akkor majd előrukkolok vele.

A hétvégén láttam hóvirágot, és ma melegem volt a télikabátomba, mostmár tényleg itt a tavasz. Még azért sem voltam mérges, hogy a szél felismerhetetlenségig kócolta a hajam a Pozsonyi úton, mert tavasz illata volt.

Nincsenek megjegyzések: