Összes oldalmegjelenítés

2010. március 25., csütörtök

Dolgok

Igazándiból nem történik velünk semmi.
Élvezzük a jó időt, minden nap játszótéren vagyunk, vagy másmilyen programot próbálok beiktatni, és 2 év után ismét szőke lettem.
Be kellett lássam, hogy a barna nem az én árnyalatom (hogy finom legyek), a melírt meg meguntam, nagyon látszott a seszínű hajam. Úgyhogy szegény Ildó csak lesett hétfőn, amikor közöltem, hogy nyugodtan tegye el az előre gondosan letépkedett melír-fóliákat, festünk méghozzá totálban.
De nekem tetszik. Végre. Még nem az igazi, de a következő festéssel elérjük a kívánt világos árnyalatot. Már alig várom.
A Ringatót befejeztük, Lili egyszerűen kinőtte. Már nem érezte jól magát, szörnyen viselkedett, lássuk be ő volt ott a legnagyobb, már Ili néni - akit egyébként istenít - sem tudta lekötni. Én meg tiszta ideg voltam, hogy egyfolytában fegyelmezzem ahelyett, hogy jól éreznénk magunkat. Nem járunk többet. Valahol sajnálom, elmúlt egy időszak. Már Lili is kinőtt valamit, pedig éppcsak elmúlt két és fél éves. Hihetetlen.
Helyette kedden elmentünk az FMH-ban lévő gyerek táncházba, amit a Muzsikás együttes prezentál. Aki egy kicsit is konyít a népzenéhez, az tudja hogy ez mit jelent. Nekem símogatta, bizsergette a lelkem, Lili élvezte, én meg majdnem beálltam, hogy megmutassam igenis az ottlévő anyukák közül tud valaki üveges táncot táncolni. 4 évig táncoltam üvegest, nem esett volna le a fejemről tuti. Megyünk a jövőhéten is, márcsak azért is, mert Lili bejelentette reggel, hogy akkor öltözzünk, menjünk a táncházba.
Jé, mégiscsak történik velünk valami. És ez jó. ;o)

1 megjegyzés:

Tobber írta...

Örömködik a lelkem!!!!!! :)))

Egyrészt, hogy Lili már ekkora és érett nő lassan, és hogy felnőttkorára világhírű néptáncoslány lesz belőle! :))

Én is imádtam az aprók táncát kicsiként. Azóta sem múlt el.
A Muzsikás a legjobb választás, remek döntés! :) Az FMH közel is van nektek, én oda csak kocsival zarándokolok el, majd hagyok ott nektek üzenetet eldugott palackokban.

Alig várom, hogy Lili beálljon hozzánk a néptánccsoportba! :)))))