Összes oldalmegjelenítés

2010. február 24., szerda

Lili a pusziszédelgő

Szóval az úgy kezdődött, hogy a múlt héten már nem tudtam mit kitalálni a csajnak szórakozásképpen, hát pusziversenyt rendeztünk. Hogy ki tud nagyobbat, többet, gyorsabban, hangosabbat stb.
Persze mindig ő győzött, éppencsak nem számoltam a következményekkel.
Merthogy a csaj pusziszédelgő lett.
Azt imádom, hogy engem és az apját napjában ezerszer innen-onnan, így-úgy, még azt is benyelem, hogy Ili nénit - Ringató - puszicsokorral üdvözölte ma délelőtt, de az már egy kicsit furi, hogy mire kettőt néztem, addigra egy vadidegen anyukát pusszantott körbe - csak azért mert gyönyörű piros lógós csillogós fülbevalója volt. Anyuka baromira élvezte - gondolom azt hitte, hogy az ő félévese is ilyen lesz - én meg nem győztem bocsánatot kérni.
Szóval van egy két és fél éves pusziszédelgőm, ami egyébként roppant szórakoztató és éééédes, csak attól tartok lesz majd olyan, aki mindezt nem élvezi és akkor majd nem fogja érteni, hogy mi van. Azt pedig egyelőre nem fogja fel, - próbáltam elmagyarázni - hogy nem csókdosunk mindenkit össze válogatás nélkül.....

Nincsenek megjegyzések: