Összes oldalmegjelenítés

2010. február 18., csütörtök

Kreatív Blogger DÍj


Na tessék, én is kaptam, nyilván névnapi ajándék. ;o)

De olyan kitételei vannak, hogy annak a felét sem tudom teljesíteni, úgyhogy ihaj megteszem ami tőlem telik.

Szóval 7 dolog magamról. Írtam már ilyet valamikor tán a múlt évben, de sebaj, megpróbálom nem ismételni magam.

1. Alapvetően örökös pesszimista vagyok, ennek eredményeképpen rettenetesen tudok örülni mindennek, ami végül jól sül el, legyen az bármi.

2. A világ végére elmennék a lányomért, de élő ember nem tud úgy felhúzni, mint ő.

3. Nagyon szeretnék olyat dolgozni, amiben "megvalósíthatom egy kicsit magam" - de ehhez egyelőre se partnerem, se elég lehetőségem nincs.

4. Nem adom fel az előző pontban szereplőt míg élek.

5. Ha tehetném egy évből legalább 6 hónapot utaznék.

6. A tenger látványa és illata a végletekig megnyugtat, így lehet hogy tenger mellé kéne költözzem és rendbe jönne a lelkem végre.

7. Nem szeretem a tesze-tosza, tehetetlen-lehetetlen, örökösen panaszkodó embereket. Ideig-óráig elvagyok velük, aztán menekülőre fogom. Így volt ez nagyjából egy éve egy azt hittem örök barátsággal is.


Nem adom tovább senkinek, mert akinek megtenném, az már vagy írt ilyet, vagy tudom hogy nem írná meg, vagy nincs blogja. Úgyhogy rentiens leszek - itt is - és nem adom tovább.

4 megjegyzés:

Tobber írta...

Te jó ég, ezer éve ott áll piszkozatban egy hasonló lista, amit azóta is fogalmazok, de sosem publikáltam. Lehetséges, hogy azt pont a te kérésedre írtam, nem? :))
Ba nálam a töketlenség mintaképe. És bizony hatalmas energiák kellenek, hogy megmozdítsam, ez lelkileg tényleg nagyon leszív! :(
Megértelek, ha kerülöd őket.
Kérünk lilis sztorit fotókkal! :)

muzli írta...

És biztos vagy benne,hogy egy általad is töketlennek titulált emberrel akarsz élni? Az ember energiái végesek - erre én is most kezdek rájönni.

Tobber írta...

...mert már így is sokkal jobb, mint a legtöbb exem, volt aki megütött, volt aki Bp-ről nem teszi ki a lábát, volt több aki megcsalt, volt aki ígérgette a közös jövőt, de lusta volt tenni érte.
Elég selejt férfifelhozatallal találkoztam, neki meg sok a pozitív tulajdonsága.
Mág várom a leveledet, hogyan képzelted őt, hogy meglepődtél rajta...

muzli írta...

Írtam neked.