Összes oldalmegjelenítés

2010. február 24., szerda

A hét sikere

Múlt év novemberében sikerült vele beszélnem utoljára. Akkor azt mondta, hogy ha nem sürgős, akkor halasszuk januárra, merthogy nagyon tele van.
Jó, gondoltam nem sürgős.
Csak azt felejtette el közölni, hogy az idei első munkanapja mára esik.
Ergo január 2-a óta minden héten a megadott időpontban lógtam a telefonon, csináltam a telefonszámlát, mert nem veszik fel, nem kapcsolható, félre van rakva stb.
De ma, ma nagyon sikeres voltam. Vettem egy nagy levegőt és kb. a 15. tárcsázásra fel is vette. Én meg örömömben és meglepetésemben majdnem a nyakába ugrottam a telefonon keresztül és kipréseltem belőle egy időpontot március 8-ra.
Ez lesz az én nőnapi ajándékom - hogy remélhetőleg azt fogja mondani, hogy Lili egészségesebb a makknál és akár az Operaház vezető balerinája is lehet belőle, ha ő úgy akarja.

Nincsenek megjegyzések: