Összes oldalmegjelenítés

2009. február 4., szerda

Új családtag

Jelentem ezennel teljesen többségbe kerültek a hímek a családunkban.
Nem állítom, hogy ettől nagyon boldog vagyok, de ám legyen. Ma este beköltözött a családunkba - J. a nevére vette - egy betta típusú hal. (az alvázszámát még nem tudtam leolvasni, és az sincs még tisztázva, hogy mennyit eszik százon)

Ő egy Sziámi harcoshal, és állítólag az egyetlen fajta, ami egyedül képes ellenni az akváriumba.

Namármost:

- mániákusan írtózom a halaktól
- nincs az az Isten, hogy akár egyet is megfogjak
- gőzöm sincs hogy kell kipucolni egy akváriumot
- van még néhány egyelőre feltörni készülő ellenérzésem vele kapcsolatban.

De:
- Lili baromira örült neki
- J. úgy ült előtte mint egy gyerek
- tényleg szép
- legalább nem kell szobatisztaságra tanítani és rohadt keveset eszik

Elsőszámú elővigyázatosságként a hal mellé betettem egy rohadt nagy kimerőeszközt is, kézzel nem fogom meg ha addig élek is, a tésztaszűrőt meg sajnáltam volna beáldozni.

Hát ennyi. Mondhatnám, hogy még egy nyűg a nyakamba, de ha tényleg csak 2-3 hetente kell kipucolni a vackát és tényleg csak naponta egyszer eszik és megígéri hogy csendben marad, akkor lehet, hogy maradhat, esetleg még tán - idővel - jóban is lehetünk.

Neve még nincs, így akinek van valami ötlete kérem írja meg hogyan nevezzük az új családtagot.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hamár betta, meg alvázszám: akkor csakis Jetta :)
ARic

Névtelen írta...

Megértem az élőhallal szembeni ellenérzéseidet, de ha úgyis J-nek kellett:
Miért nem ő pucolja majd az akváriumát??
Inkább Lilifotókat kérünk!! :))
Tobber

muzli írta...

Ő pucolja, de nemcsak neki kellett, hanem én is régen szerettem volna egyet azzal a kitétellel, hogy ne kelljen megfogjam. De én (mi) etetem, és tegnap már szóba is álltunk, ami azt jelenti, hogy nem pucolt el amikor meglátott. Haladunk. (de megfogni akkor sem fogom sose)