Összes oldalmegjelenítés

2009. február 2., hétfő

Január, február itt a nyár

Jó kis hónap ez. Az első napján mindjárt tele voltunk sikerélménnyel (pl. hogy elmúlt a január...).
Lilit elvittük a Tropicariumba. Álmomban nem gondolta volna, hogy ekkora élmény lesz ez a csirkének. Szaladgált egyik akváriumtól a másikig, ujjával vezette a neki tetsző halak útját, és a saját babanyelvén konstatálta, hogy melyik milyen színű. Teljesen odavolt még a 28 fokos 1000%-os páradús fullasztó hőség sem zavarta.
Eredmény: új csoport színes hal a fürdőkádba, egy plüss gólya (meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt neki, én még mindig csak barátkozom vele) és egy elhatározás, hogy csinálunk egy egy darab halas akváriumot.
Hirtelen felindulásból beszereztem egy fekete körömlakkot. Nem nagyon festem én a körmömet, ha igen akkor vagy színtelennel, vagy aligrózsaszínnel. Erre itt ez a fekete és hogy hogy nem, teljesen a magaménak érzem. (legutóbb a sötét lilával asszem a kisujjam körméig jutottam, iszonyatos volt) Meglátom mennyire tartós, ha kibír 3-4 napot asszem barátok maradunk.
Mondom hogy jó hónap ez.
Lili lány 11-én lesz másfél éves, valamit biztosan ki fogunk találni neki, és rá egy hétre lesz anyu és az én névnapom. Jani befejezi végre a sulit, így ismét normális hétvégéink lehetnek programokkal és takarításokkal - nyamm.

Nincsenek megjegyzések: