Összes oldalmegjelenítés

2007. április 17., kedd

Nem értem

Ha egy kollega teljesen simán, rendesen megy el nyugdíjba - értem ezalatt, hogy nem létszámleépítés keretében, vagy egyéb módon - akkor miért gondolja, hogy őt teljesen jogosan megillet x összeg, nevezzük végkielégítésnek? Nem értem. Nyugdíjba vonuláskor nem jár végkielégítés én legalábbis úgy tudom. Mégis a kollegák 98%-a teljesen természetesnek érzi - és ha nem kapja meg az általa kért!! összeget, akkor mélységesen megsértődik, és őrült lobbizásba kezd - hogy nyugdíjbamenetele alkalmából a cég hozzávágjon egy igen tisztességes összeget szinte mindegy, hogy milyen címszó alatt. Komolyan és tényleg nem értem.
Én Tgyásra, Gyedre és Gyesre megyek hamarosan. Nekem nem akar átutalni valaki egy kisebb összeget? Tárgyalóképes vagyok és rugalmas.....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Talán ez azért van, mert elterjedt ez a "törvénytelenség", és amit lehet mohamednek, miért nem lehet a kisökörnek??
A/A

Névtelen írta...

Igen, sajnos ez így igaz.Nagyon sokan jogtalanúl jutnak magas összegekhez ez köztudomású. (Sokat jelent, hogy ki van közel a tűzhöz).