Összes oldalmegjelenítés

2007. április 5., csütörtök

Miért utálom a húsvétot?

Nem kedvelem a húsvétot. Ennek több oka van, a legmesszebb gyökerező valószínűleg az, amikor a szomszéd Feri bácsi totál részegen rámöntötte a egész parfümös üveget, minek következtében legalább másfél napig nem láttam az egyik szememre, merthogy az üveg tartalmának jelentős hányada belefolyt.
Következő okként felhozható az a tény, hogy általában ilyenkor jön rá életem párjára és persze az egész családra - rajtam kívül - a menjünkleatelekre akció. Én élből nem vagyok túl nagy telek-fan, de ilyenkor hatványozottan rühellem a hideg, pókhálós, büdös, üres telket. A házat átfűteni ennyi idő alatt lehetetlen, ezért én minden telken töltött átkozott húsvétkor meg/felfázom, és akkor az még a jobbik eset ha mindennek tetőzéseképpen megússzuk az egészet eső nélkül. Na mert akkor az igazi ám a móka ha még esik is. Mert akkor még az orrunkat se tudjuk kidugni, hanem ülhetünk dideregve a hideg házban. Amit rajtam kívül valahogy mindenki élvez.
Szóval utálom az egészet. És ez a - számomra - kanossza járás holnap kezdetét veszi és tart egészen hétfő délutánig.
Igen, asszem nem kedvelem a húsvétot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez szadizmus!! :(((
Gyerekkorom rémhúsvétjai jutnak eszembe, mi is lent dideregtünk a fél éve porosodó, nyirkos ház matracain, és a szüleim a telkezést még mindig élvezik! Brr.
A családban én vagyok a legendás telekutáló. :D
De neked most igazán nem kéne felfáznod... Nagy lány vagy, nem lehetne alternatív programjavaslatot benyújtani???