Összes oldalmegjelenítés

2007. április 12., csütörtök

Körülöttem kezdenek előkerülni az ilyen-olyan iskolai osztálytársak. Ennek oka, hogy ahogy észreveszem mindenki most szül, vagy most fog vagy a testvére fog, vagy készül rá, vagy akármi. Ezek jó dolgok. És érdekes elmélázni rajta, hogy míg az anyuék korosztálya rögvest esküvő után hamar-hamar, de legkésőbb a 20-as éveinek végén szülte a babákat, addig az én korosztályom köszöni ráért. Kiélvezte a 20-as éveit, járt erre-arra, csinált ezt-azt, vagy férjhez ment vagy nem, lett neki lakása vagy nem lett, szóval nem a legelső helyen áll már a gyermekvállalás.
Ez szociológiai szempontból szomorú, egyébként meg teljesen és tökéletesen megértem magunkat. Igazunk van. Én még mindig nem érzem, hogy lemaradtam volna bármiről is és nem bánom, hogy 50 éves leszek mire a gyerekem 20 lesz. Kéne?

Nincsenek megjegyzések: