Összes oldalmegjelenítés

2006. szeptember 6., szerda

Valaki légyszi

J-nek jövőhéten szülinapja lesz. Ez eddig jó, csak az a gond, hogy a szülinapokat hétvégén szoktuk ünnepelni. Igenám, csakhogy most az előtte való hétvégén J. dolgozik. Az utána valón meg utazunk.
Úgyhogy döntés született: a jeles napon ünneplünk. Ami szerda. Klassz. Én béna háziasszony vagyok, 5-től 7-ig nem tudok 6 főre szipi-szupi vacsorát prezentálni - kettőre is nehezen néha - ígyhát étterembe megyünk. De melyikbe?
Két játékosunk van.
Az egyik a Szent Jupát, a másik a Haxen bajor izé.
Egyikben sem voltunk, így dönteni sem tudok. Utazás szempontjából tökmindegy, mindegyikhez kocsival kell menni, úgyhogy ez nem szempont.
Ha valaki ismeri egyiket-másikat legyen szíves meséljen pár szóban, hogy könnyebb lehessen a választás.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem a Haxen nagyon tuti, érdemes megkóstolni a fokhagymalevest cipóban, és az aranygaluska imádók is jól járnak. Ezenkívül isteni a csülök, én nem tudom, mert nem szeretem. Ja és a Szent Jupátot sem:-)

Névtelen írta...

Ugyanezt akartam írni a SzentJupát csülkéről, isteni! :) A Haxent meg én nem ismerem.
Csókoltatom Janidat! :*

muzli írta...

Drágák vagytok, köszönöm.
Csókot Janinak átadom. :)

Névtelen írta...

Szent Jupátban elég nagy adagokat adnak, tehát pasi-ízlésnek szerintem bejövős hely, és én eddig amit és ahányszor ettem ott, az mindig nagyon finom volt. Haxent nem ismerem.

muzli írta...

Döntöttem, Jupátolunk. Köszönöm mindenkinek.

Névtelen írta...

A Haxenben is pasis adagok vannak... Semmi vagányság és bevállalósdi?:-DDDDDD